خدمات و مدارک کرایه ماشین

بسیاری از جوانان هم برای خاطره انگیز کردن مراسم عروسی خود، خودرویی رویایی که توان خریدش را ندارند را به عنوان ماشین عروس اجاره می نمایند.
گردشگران خارجی که به تهران می آیند نیز معمولا به اجاره خودرو در تهران که لوکس و مدل بالا در کشورمان هستند برای جابجایی راحت تر و دیدن زیبایی های کشورمان علاقه زیادی نشان می دهند.
گاهی برای افراد یا شرکت هایی مهمان خارجی مهمی می رسد و آن ها به اجاره خودرو با راننده نیاز دارند.
از این رو باید به گروه های معتبری مانند اجاره خودرو ۲۴ مراجعه کرده و خودروی مورد نظر خود را با راننده با مشخصات مورد نظر اجاره نمایند.
مدارک لازم برای اجاره خودرو جزو آن دسته از سوالاتی که است که افراد قبل از اجاره خودرو می خواهند از آن مطلع شوند چون بسیاری از افراد نمی توانند مدارک بسیار خاص مانند سند ملک و… را تهیه کنند.
مدارک لازم برای اجاره خودرو
همین نیاز سبب شده است تا این روز ها بازار اجاره خودرو ها به شدت افزایش یابد و بسیاری از شرکت ها و گروه ها اقدام به اجاره خودرو نمایند.
اما متاسفانه شرایط اجاره و مدارکی که برای اجاره خودرو درخواست می کنند بسیار غیر منطقی و غیر معمول است.
برای مثل شما با داشتن و یا اجاره خودرو پراید می توانید به راحتی در سرویس های تاکسی آنلاین مثل اسنپ کسب درآمد کنید.
اجاره خودرو به شرط تملیک شیوه ای از قرار داد است که مستاجر(اجاره گیرنده) پس از اتمام دروه پرداخت مال (خودرو ) به صاحب قانونی آن تبدیل می شود.
ما مفتخر هستیم که بگوییم در گروه اجاره خودرو ۲۴ می توانیم قرارداد اجاره خودرو به شرط تملیک را منقعد کنیم و آن را در یک چهارچوب کاملا منصفانه در اختیار متقاضیان عزیز قرار دهیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.