چسب و ماژول مخصول چاپگر

چسب کپتون جزو لوازم مصرفی پرینترهای سه بعدی است.

در پرینترهای سه بعدی چسب کپتون از صفحه ساخت محافظت میکند.

این چسب در محدوده دمایی بسیار بالا با فناوری پیشرفته استفاده می شود(تا 400 درجه سانتیگراد) چسبندگی خوبی در سطوح سخت دارد بعد از کنده شدن از سطوح اثر چسبناکی خیلی کمی دارد در مقابل سوراخ شدن مقاوم است.

چاپگر ۳ بعدی

ماژول حکاکی لیزر یکی از تجهیزاتی است که به راحتی می توان آن را بر روی تمامی پرینترهای سه بعدی تولید شرکت برنا نصب نموده و پرینترهای سه بعدی را تبدیل به دستگاه حکاکی لیزر نمود. 


درباره چاپگرهای 3d

پرینتر سه بعدی در واقع دستگاهی است که می تواند یک فایل طراحی شده با استفاده از نرم افزارهای سه بعدی یا یک عکس گرفته شده به وسیله اسکنر سه بعدی را به یک شی ء قابل لمس تبدیل کند.
 تکنولوژی پرینت سه بعدی به این صورت است که فایل سه بعدی اسلایس شده و مواد مصرفی به عنوان ورودی به دستگاه داده می شود تا حاصل کار که محصول مورد نظر ماست، ساخته شود.
اگر یک چاپگر سه بعدی رومیزی در خانه دارید، گزینه ها حتی گسترده تر هستند.
در واقع شما می توانید یک مدل قابل چاپ 3 بعدی را به صورت آنلاین پیدا کرده و در مدت زمان 30 دقیقه آن را به جسم حقیقی تبدیل کنید.
در حالی که چاپگرهای سه بعدی صنعتی تولیدات با حجم بالا را امکان پذیر می کنند، چاپگرهای سه بعدی رومیزی تولیدات را برای تقاضاهایی که مستقیماً در درمانگاه ها وجود دارد، میسر می سازند.
در بخش آموزش، تکنولوژی چاپ پرینترهای سه بعدی برنا3d باعث بهبود یادگیری، پیشرفت مهارت ها و افزایش تعامل دانش آموزان و معلمان با موضوع می شوند.
 برای خرید پرینتر سه بعدی و همچنین تأمین قطعات و لوازم مصرفی پرینترهای سه بعدی می توانید از طریق فرم تماس با ما در ارتباط باشید.