با ابزارهای هشومند تبلیغات بیشتر بفروشید.

یکی از چالش هایی که همواره یک کسب و کار میتونه داشته باشه افزایش فروش هستش.

ابزارهای فراوانی وجود دارد این کار را انجام می دهد.

پنل تبلیغات هشومند پیامکی لایت پنل این امکان و فناوری را به شما می دهد که با کمترین هزینه تبلیغات را به صورت کاملا هدفمند داشته باشید.

فروش اینترنتی یکی از انواع فروشی می باشد که به کمک مردم برای حل این موضوع آمده است.

دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان

تبلیغات پیامکی، فروش اینترنتی شما را به کسانی که از آن بی خبر هستند اطلاع می دهد و باعث می شود طیف وسیع تری شما و فروشگاه اینترنتی شما را بشناسند.

دستگاه ثبت اطلاعات مشتری لایت پنل هم می تواند در کنار پنل تبلیغات پیامکی مکمل خوبی برای جذب مشتری و افزایش فروش اینترنتی شما باشد.

عملکرد این دستگاه به این صورت است که زمانی که مشتری شماره موبایل خود را وارد می کند، این شماره به صورت مستقیم وارد لیست دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان می شود.

به طور کلی این دستگاه ها برای انجام عمل بازاریابی و افزایش سود از طریق تعامل با مشتریان طراحی شده است و برای صاحبان مشاغل استفاده از آن اصلا خالی از لطف نیست.

هرکی می خواد برای مسجد محلشون گلدسته بسازه بیاد اینجا

گلدسته سازی ثارالله ساخت گنبد و گلدسته مسجد، ساخت انواع گنبد و گلدسته مسجد و امام زاده ها و ضریح داخل حرم، طراحی و ساخت گنبد و گلدسته با ده ها نمونه و نصب آن در مساجد و امام زاده ها و دیگر اماکن متبرکه

تمامی مسجدها به گنبد و گلدسته نیاز دارند و مسلماً برخی شرایط آب و هوایی و رطوبت روی کاشی‌ها اثر مخرب خواهد گذاشت و دچار ریزش خواهند شد.

گلدسته سازی ثارالله مجری و مشاور در ساخت گنبد و گلدسته مسجد و ضریح مسجد 

در طرح ها و ابعاد مختلف با انواع ورق استیل میرور طلایی، نقره ای و آلومینیوم آماده ارائه خدمات گلدسته سازی در تهران، گلدسته سازی در مازندران و در دیگر اقسا نقاط ایران می باشد.

Naqsh-e Rustam

جهت اطلاع از قیمت ساخت انواع گنبد و گلدسته مسجد و همچنین ضریح مسجد و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

آدرس: مازندران – قائمشهر – کیلومتر ۱ جاده جویبار

همراه: ۷۵۸۵ ۲۲۵ ۰۹۱۱

همراه: ۱۶۲۸ ۳۲۳ ۰۹۱۱

مدیریت: اسماعیلی

تبلیغات هوشمندانه در رستوران برای جذب مشتری

اگر در یک رستواران در یک محله تازه تاسیس کرده اید.پنل پیامک لایت پنل می تونه امکانی را به شما بده که به صورت محله تبلیغات رستوران را به تمام افراد اون محله ارسال کنید.
اگر یک مجموعه قالشویی را در نظر بگیرید صاحب این قالیشویی خیلی دوست داره مشتری هاشو از کناره گوشه محلش بهش زنگ بزنن اول اینکه سریعتر میتونه به مشتری خدمات بده دوما خیلی راحتی اشراف به تمام مشتریان اون محله را داره.
دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان
دستگاه ذخیره موبایل مشتری همان طور که از نامش مشخص است، می تواند تعداد زیادی از شماره موبایل های مشتریان را در حافظه خود ذخیره کرده و در زمان مورد نیاز در اختیار صاحبان مشاغل قرار دهد.
دستگاه ثبت و ذخیره شماره تلفن مشتریان بدنه‌ای پلاستیکی و مات دارد و از رنگ مشکی می باشد. این دستگاه کیفیت ساخت خوبی دارد و اثرانگشت و چربی روی آن باقی نمی‌ماند.
پنل پیامکی  هم همان ابزاری است که به کسب و کار شما رونق میده در مقاله های بعدی از ابزارهای دیگر پلتفرم تبلیغات آنلاین پیامک لایت پنل شما را آشنا می کنیم.