مرکز توسعه فروش انواع لوله، تیرآهن و ورق های مورد نیاز ساختمان

شرکت توسعه تجارت فلز با داشتن ۲۵ سال تجربه موفق مدیران خود در بازار سنتی خرید و فروش فلزات ایران، از سال 1395 جهت پر کردن حلقه مفقوده کیفیت و خدمات برتر در بازار آهن و فولاد کشور و ایجاد تجربه خرید متفاوت، مطمئن و راحت برای مشتریان گرامی تاسیس گردید.
محصولات ما:
انواع تیرآهن هاش و ریل: تیرآهن IPE، هاش بال پهن سبک HEA، هاش بال پهن سنگین IPB، انواع ریل.
انواع لوله: لوله مانیسمان، لوله گوشتدار، لوله آتشخوار و آلیاژی، لوله درز دار، لوله جدارچاه، لوله داربستی، لوله گالوانیزه، لوله اسپیرال، لوله های سیلندری و سنگ خورده، لوله استیل، مسی وآلومینیوم.
و همچنین انواع ورق چون ورق آلیاژِی و ورق آلومینیومی که برای اطلاع از قیمت قیمت ورق a516 می توانید به سایت تجارت فلز مراجعه کنید.
آیا می دانستید که فویل آلومینیومی در صنایع مختلفی از جمله ساختمان، صنایع بسته‌بندی و حتی صنایع الکتریکی کاربردهای مهمی دارد.
فویل آلومینیومی در صنایع مختلفی از جمله ساختمان، صنایع بسته‌بندی و حتی صنایع الکتریکی کاربردهای مهمی دارد.
از جمله کاربرد فویل آلومینیومی در صنایع ساختمان می‌توان به ساخت انواع پنل‌های کامپوزیتی مورد استفاده در نمای ساختمان‌ها اشاره کرد.
به دلیل بالا بودن نیروها و تغییر شکل‌هایی که به فنرهای مورد استفاده در صنعت وارد می‌شود لازم است که حد الاستیک قطعه را بالا برد.
ساخت فنر فولادی
یعنی فولاد تحت تنش‌های بالا را بتواند از خود تغییر شکل الاستیک نشان دهد؛ از طرفی فنرها تحت نیروهای متغیر می‌باشند.
بنابراین فولاد مورد نیاز برای این قطعات مثل فولاد MO40 باید از مقاومت به خستگی بالایی برخوردار باشد.
فولادهای سیسیلیم منگنزدار دارای استحکام کششی زیاد تا حدود 1850 نیوتن بر میلیمتر مربع هستند.
نوعی از این فولاد که 64.15 درصد کرم، 38.4 درصد نیکل ، 68.2 درصد مولیبدن ، 1درصد منگنز ، 32.0 درصد سیسیلیم ، 12.0 درصد مس و14.0 درصد کربن دارد ، درساخت فنر موتورهای جت و سایر مواردی که مقاومت در مقابل گرمای زیاد مورد نیاز است ، به کار می روند.

نوسازی، بازسازی و خدمات نقاشی و رنگ ساختمان

 بازسازی خانه های قدیمی می تواند به عنوان یک ایده برای بازسازی ساختمان جایگزین ساخت خانه باشد.
هر یک از این شیوه های بازسازی برای پاره ای از ساختمان ها و تغییرات مورد استفاده قرار می گیرد و نمی توان برای هر بنایی از هر مدل بازسازی استفاده نمود.
از این رو باید در سبک بازسازی ساختمان خود و روشی که برای آن استفاده می نمایید حساسیت به خرج دهید.
عموماً برای بازسازی نماهای آجری یک ساختمان همانند بازسازی ساختمان سعی می شود تا بر روی آن نمای جدید و یا مواد جدید کار شود و اشکالات نمای آجری پوشانده شود.
از این رو عموماً یا مواد نانویی مانند رنگ ها و چسب ها بکار می رود و یا نماهای دیگر مانند بتن و سنگ.
البته در موارد بسیار معدود از خود آجر برای بازسازی استفاده می شود.
نوسازی و بازسازی ساختمان که در انگلیسی تحت عنوان (Renovation)، از آن نام برده می شود یکی از شغل های رو به رشد در بین ملل مختلف است.
برای مثال سالانه هزینه های چندین میلیون دلاری برای مقابله با خوردگی چوب خانه ها توسط موریانه در آمریکا صرف می شود که پیشگیری از این جزو وظایف شغل بازسازی ساختمان به حساب می آید.

لذا افراد قبل از انجام هر گونه عملی اقدام به برآورد هزینه بازسازی ساختمان می کنند تا دریابند هزینه بازسازی خانه آن ها حدوداً چقدر است.
گروه بازسازی شو امیدوار است تا با تکیه بر اهداف دلسوزانه ی خود جایگاه خود را در بین مردم شریف ایران بیش از پیش استوار سازد و به قله های رفیع تری از موفقیت دست یابد.
نقاشی ساختمان نیز جزو آن دسته از فعالیت هایی می باشد که از این پیشرفت مستثنی نبوده و در طول زمان همواره امکانات و فعالیت های جدید به آن اضافه شده است.
نقاشی ساختمان با رنگ نانو مانند هر رنگ دیگری برای شروع نیاز به مراحلی دارد که باید به صورت دقیق آن ها را طی کرد تا بتوان به نتیجه موردنظر دست یافت.
در نقاشی ساختمان به وسیله این رنگ باید ابتدا سطح زیرین را کاملا آماده کنید.
نقاشی ساختمان با غلطک طرح دار برخلاف نقاشی ساختمان با غلطک ساده و معمولی امری دشوار و پیچیده است و نیاز به مهارت و دقت بسیار زیادی دارد.
قیمت انواع رنگ های ساختمانی یکی از دغدغه های افرادی است که می خواهند خانه های خود را رنگ کنند.
در نظر داشته باشید که نقاشی ساختمان به وسیله غلطک امری ساده نمی باشد و نیاز به مهارت خاصی دارد.
اگر تمایل دارید تا ساختمان خود را مجدد نقاشی کنید می توانید از تیم بازسازی شو کمک بگیرید.

معرفی شرکت تامین لوله و فولاد در تهران

شرکت توسعه تجارت فلز با داشتن ۲۵ سال تجربه موفق مدیران خود در بازار سنتی خرید و فروش فلزات ایران از سال 1395 جهت پر کردن حلقه مفقوده کیفیت و خدمات برتر در صنعت بازار آهن و فولاد کشور و ایجاد تجربه خرید متفاوت، مطمئن و راحت برای مشتریان گرامی تاسیس گردید. 
تجارت فلز در نمایشگاه صنعت
ارائه انواع ورق ضد سایش و خدمات برشکاری از جمله: هوا برش N.C، پلاسما، واترجت، لیزر، برش اره نواری و گیوتین، سوراخکاری و پانچ، خمکاری، پوشش دهی و رنگ دهی، نورد سبک و سنگین، رول فرمینگ، ساخت انواع قطعات سفارشی.
ارائه پیش فاکتور در کمترین زمان ممکن و ویرایش آن بدون محدودیت.
ارائه فاکتور رسمی.
دارای بنگاه بارانداز آهن آلات و فروشگاه در مجتمع صنعتی بازار آهن شاد آباد.
همکاری با برترین کانال های توزیع و ارسال محصول.
دارای واحد پشتیبانی پس از خرید و سامانه انتقادات و پیشنهادات (صدای مشتری).
انواع لوله: لوله مانیسمان، لوله گوشتدار، لوله آتشخوار و آلیاژی، لوله درز دار، لوله استیل 304، لوله جدارچاه، لوله داربستی، لوله گالوانیزه، لوله اسپیرال، لوله های سیلندری و سنگ خورده، لوله استیل، مسی وآلومینیوم.