تاریخچه و خدمات شرکت کرایه خودرو

 تمام خودروهای شرکت اجاره خودرو ۲۴ دارای بیمه شخص ثالث٬ بیمه کارت طلایی٬ بیمه بدنه٬ بیمه سرنشین خودرو می باشند. شرکت برای مشتریان میتواند به دلخواه بیمه های ویژه دیگری را نیز صادر کند که دغدغه ی مشتریان عزیز به حداقل برسد.

اجاره خودرو با شرایط آسان و کاملا ارزان به همراه قراردادهای رسمی و قانونی با پشتیبانی ۲۴ ساعته 
اما قبل از آن بهتر است تا با اجاره خودرو آشنا شوید چون این مورد می تواند کمک های بسیار بیشتری در هنگام اجاره به شما بکند.
برای مثال اگر خودرو را با راننده اجاره کنید عموماً نباید مدارک چندانی ارائه دهید.
و اگر هم بخواهید بدون راننده خودرو را اجاره کنید مسلماً باید مدارک بیشتری ارائه دهید.
البته باید این نکته را نیز یادآور شویم که مدارک مورد نیاز برای خودرو های داخلی یا اجاره خودرو لوکس و ارزان متفاوت است و نمی توان این دو را با یکدیگر مقایسه کرد.
اجاره پراید
باور عمومی در مورد تاریخچه اجاره خودرو بر این است که ابتدا در سال ۱۹۰۴ میلادی فروشگاه دوچرخه فروشی در شهر مینیاپولیس آمریکا اقدام به اجاره دادن خودرو کرد.
اجاره پراید برای اسنپ و استفاده از آن در این سرویس ها به یکی از شیوه های درآمدی بریا اغلب افراد تبدیل شده است.
از این رو بسیاری از افرادی که دارای یک وسیله ی نقلیه ی سواری مناسب و استاندارد هستند می توانند با ثبت نام در این سرویس ها به عنوان راننده با اجاره پراید در تهران اقدام به کسب درآمد نمایند.

اما ما در گروه اجاره خودرو ۲۴ نه تنها این شرایط را با اجاره خودرو در تهران آسان تر کرده ایم بلکه خدمات دیگری را نیز به شما عرضه می کنیم تا بتوانید راحت تر و بهتر اقدام به کسب درآمد نمایید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.