از دهبید تا معدن + قیمت و خرید آن

سنگ مرمریت دهبید شایان همانند معدن سنگ دهبید عمده  تولیدات خود را به صورت خام صادر کرده و مابقی تولید خود را به کارخانه های سنگبری داخلی میفروشد.
با در نظر گرفتن موارد فوق تولید سنگ دهبید شایان نیاز به سرمایه در گردش بسیار بالایی و مدیریت قوی در روند تولید و کنترل کیفیت در مقایسه با دیگر سنگ های مرمریت و یا حتی دیگر سنگ های دهبید دارد.
بعضی از عوامل گرانی مانند معدن سنگ دهبید و کیفیت فرآوری و سیستم سورت بندی، عوامل تاثیرگذار و مهم در قیمت هستند.
اما عواملی مثل ابعاد و درجه بندی خط و گل و میزان تیره و روشنی زمینه سنگ ها عوامل تاثیر گذار در قیمت بوده و این امر کاملا سلیقه ای ست.

فراوری سنگ دهبید شایان

اما این مساله متاسفانه باعث سوء استفاده برخی شده است که با نام سنگ دهبید و قیمت پایین، سنگهای مشابه و با کیفیت پایین را به خریداران کم اطلاع می فروشند.
در واقع قیمت سنگ دهبید که با دستگاه ایتالیایی فرآوری شده باشد، اگر قدری بالاتر از قیمت سنگ دهبیدی باشد که با دستگاههای معمولی فراری شده باشد باز هم به صرفه تر است.
برای اطلاع از قیمت و خرید سنگ دهبید با شماره تلفن ۱۶۱۸ برای تماس از تهران و ۰۲۱۲۲۲۲۷۸۹۹ برای تماس از شهرستان تماس حاصل نمائید تا خریدی مطمئن و ارزان از سنگ دهبید داشته باشید.
مشتریان محترم گروه تولیدی معدنی سنگ دهبید نگین ارم این امکان را دارند که با توجه به سلیقه و رنگ دکوراسیون خود سنگ مورد نیاز را بدون صرف هزینه های سنگین و استفاده از سنگ دهبید گران قیمت از میان سنگ هایی با قیمت مناسب تر و  کاملا یکدست و یکنواخت و با کیفیت فرآوری عالی انتخاب نمایند.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.